torsdag 9 juni 2011

Morgonpass med 2 sköna, pigga människor

7.50 var klockan när vi gick in i lokalen för dagens pass. Miss A och Mr D såg pigga och alerta ut när de började med sin uppmjukning och värmning av leder och muskler. Morgonen är inte min dags bästa stund. Därför är det alltid en utmaning att ge sig själv en ordentlig godmorgon i form av ett svettigt pass.

Det var kvavt i lokalen. Lägg till lite svettlukt på det hela så kan ni börja föreställa er den råa miljön. Till min stora förvåning så kände jag knappt av vaderna idag. Efter 8 löpkilometer igår trodde jag att det skulle bli en mission impossible att träna men min kropp ville annat.

3 ronder á 1 minut ppå station med 1 minuts vila mellan varje station.
Effektiv träningstid: 18 minuter

ÖVNINGARNA
  • Repuppdragning
  • Pistols
  • Twist med motstånd på bosuboll
  • Tantbengtssons
  • Benböj på bosu med grepp på ring
  • Säckvändning


Nedan ser ni repuppdragningsövningen. Vi körde dock med raka ben och en styv kropp.

Inga kommentarer: