lördag 1 oktober 2011

IDAG HANDLAR DET OM LUST

Viljan är fylld av capoeiramedlemmar som tagit över lokalen i två dagar.
Därför tog jag mig en dag fokuserad på smaklöksträning. Efter att ha njutit av lite glass på dolce sicilia, där mina favoritsmaker är bacion och cioccolato fondenten, så gav jag mig på fixa lite tapas. Hela dagen osade sommar och Barcelona. Vad kan man göra annat än att följa sina matinstinkter.

MENYN
  • Patatas bravas
  • Aioli
  • Musslor
  • Räkor stekta i smör och vitlök
  • Omelett
  • Kapris
  • En dyr manchego
  • Salami
  • Hembakad rostat bröd


Lågintensivt, vältuggat och viktigt att andas mellan tuggorna. Njutningen kan avrundas med hemmagjorda negerbollar eller för er politiska korrekta, chokladbollar och några bitar mörk choklad med havsalt.

Life is good

Inga kommentarer: