söndag 24 juli 2011

VISSA GÅR TILL KYRKAN OCH BER OM FÖRLÅTELSE FÖR SINA SYNDER PÅ SÖNDAGAR. JAG BER OM EN REPETITION TILL OCH SYNDERNA BEHÅLLER JAG FÖR MIG SJÄLV

Söndag klockan 12.00. Oscar, Matilda, Eva, Jeton och jag värmer upp med mitt favoritverktyg för tillfället. En vanlig pinne. Kvastskaft i trä eller metall funkar bra. Moppkvastar som går att förlänga är snäppet bättre då man kan justera längden. Efter en ordentlig uppvärming så gav vi oss på passet.

5 ronder av övningarna i videon nedan.
Första ronden utfördes med en lätt vikt, utan stopp och 1 minut/ övning. Nästa rond bytte vi vikten till något riktigt tungt och genomförde 10 repetitioner/övning och fria vilostunder.

I 5 ronder alternerade vi mellan tempo/tid och tyngd/repetitioner. I 60 minuter arbetade vi mer eller mindre non-stop. Alla var ordentligt trötta.

Inga kommentarer: