tisdag 9 augusti 2011

LITE FRISK LUFT I ÖSTKUSTEN

Just nu befinner jag mig i Oxelösund och släpper alla plikter för fyra dagar. Allt jag gör styrs av lust och inte av krav. Något som är livsnödvändigt att kunna om lycka är en av ingredienserna man vill ha i sitt liv anser jag.

Igår tog jag och the mean marlin oss en skön löprunda bland hav, grus, skog, blåbär och oätliga svampar. Annorlunda att springa i terräng med mina vivo barefoot. Det blir mycket roligare att springa när man måste vara fokuserad på var man trampar. Efter löpningen som tog en 40 minuter körde vi lite armhävningar. 5, 6, 7, 8, 9 och 10 repetitioner med 15 sek. vila emellan. sedan gör man hela proceduren baklänges.


Visa större karta

1 kommentar:

Anonym sa...

Området "Femöre" i Oxelösund är oslagbart! Ni är alltså 1,5h härifrån. Inte långt!