fredag 26 augusti 2011

TYSTNADEN


Det har varit ganska tyst från mig på ett tag som ni säkert märkt. Det betyder inte att jag inte har tränat utan att jag har prioriterat annorlunda en period. Vad kan vara viktigare än att äta, sova och blogga undrar ni säkert? Jo, Viljan! Jag syftar inte på förmågan att vilja något i livet, utan om träningsklubben Viljan.

Den 5 september startar vi verksamheten. Jag tänker inte skriva så mycket här om det utan länkar dig vidare till Viljans hemsida.

Jag kommer att fortsätta att blogga om min träning, strapetser, upptäckter, skador och om lusten att röra på sig. Bloggen har bytt namn för att inte blanda ihop det med företaget. Jag kommer att uppdatera blogger retroaktivt. det finns en massa pass som jag inte lagt upp men som kommer! Håll utkik.



Klicka här för att komma till Viljan Träningsklubb i Malmö

Inga kommentarer: