tisdag 11 oktober 2011

SVETTAS I STOCKHOLM

Ska ni till Stockholm i höst/vinter och vill träna? Då rekommenderar jag mornington hotell. Det finns några stycken. en på Östermalm och en vid Bromma. Båda har fenomenal gym. De har free motion maskiner samt en massa rolig utrustning. Kettlebells, slosh balls och aqua bag från kettlebells.nu (Tack för det Olof) Cyklar, roddmaskiner, löpband. ja det mesta finns här. Jag ska föreläsa imorgon men måste erkänna att besöket på gymmet var snäppet mer spännande än föreläsningen.
Nu ligger jag och smaskar på 80 procentig choklad från criollo/forastero böna. LYX!

Passet då? Här kommer det:

2 ronder utan vila av:
  • 2 min roddmaskin
  • 2 min tvåhandscleans+benböj+press med 24 kg kettlebell
  • 2 min 1/3 av Yoga-solhälsningen
2 ronder utan vila av:
  • 2 min roddmaskin
  • 2 min Latpull i en free motion maskin
  • 2 min kneetucks på swissboll
2 ronder utan vila av:
  • 20 sit-ups med aquabag
  • plankan med benrörelser åt sidan tills den som körde aquabagen var klar
  • 1 handsmarklyft med 32 kg kettlebell tills den som körde aquabagen var klar
Effektiv tid: ca 36 minuter.

Mycket bra pass!

Inga kommentarer: