söndag 1 april 2012

Rolling rolling rolling

Fred Durst sjöng det på 90-talet tror jag och jag ägnade mig åt det som avslut på en lång och bra träningsvecka. Lite rullning med bl a Oscar som börjar få smak för att kramas.

Veckan har gått superbra. Viljan hade fått möjligheten att vara på plats när Budo&Fitness hade en dag riktad till kampsportsklubbar med priser och rabatter. Vi fick kontakt med lite folk som var nyfikna på kettlebells. Tack Malin, Calle och Joel för supporten!
Nedan ser ni en bild när jag kör lite bottoms up. (Tack för bilden Calle!)




När det gäller kosten så har jag fuskat med bröd endast en gång denna vecka och mejeriprodukter har inte varit i närheten av mitt system. Jag vet inte om det är bara mentalt eller om det verkligen är så att en vecka utan mejeriprodukter har börjar göra effekt på kroppen. Jag är inte lika trött som jag brukar när pollensäsongen är igång. Jag har känt att det kliar men inte alls som det brukar. Nu har jag ett antal veckor kvar av det mejerifria experimentet och imorgon blir det inköp av massa frukt och lite inspiration till maträtter från Michas fenomenala blogg, Lovinlunchbox.

Jag lämnar er från lite professionella bilder av rolling, eller rulla som vi säger i Sverige.

1 kommentar:

Carl sa...

Jävligt gött att du skriver så mycket, kompis! Självklart är jag pepp med kameran när det behövs :) Ses på Viljan.